Friday 30 December 2016

30. 12. 2016 - alcalive

priateľa v úzkých fakt nenechám zomriet,
rád budem pro zmenu tvoj strážny anjel.

nejde to ani těžce.
za střízliva pláču a srkám skořicovýho Jacka ze stolní desky.
maják mi spí za zády na paletě a nejlepší kamarád mi půjčuje bundu, má vřelý objetí a velkou trpělivost.

strach z alkoholu ochromí veškerý mý buňky, když vidím co dokáže a děsím se znovu nad faktem, jak zúžené jsou moje záchranné kompetence a na dvacet minut v autobuse si hraju s myšlenkou, že ethanol nechci už nikdy vidět.

jde o instantní depresi po dvou slovech, která zamrazí mý srdce, protože dojem prožití roku čistýho času pouze v pěti dnech, kdy zvládám prostřídat štěstí a smutek, komfort, nechuť, lásku, vděčnost a ochromení, je životu nebezpečné zvýšení rychlosti a během okamžiku očekávám zástavu srdce z předávkování.

jediným pozitivem momentálního rozpoložení je, že Španěl začíná hrát roli vrby a chci ho vidět jen proto, že je mi dál než ti, kteří jsou mi blízko a dokáže vše posoudit objektivním způsobem. Pomalu tu přestává hrát roli touha fyzickýho tepla, chlupaté deky a měkké matrace.

fuckoff breku a fuckoff pláči,
fuckoff haterům a fuckoff sráči.
chybí tu nadhled, absence lásky.

No comments:

Post a Comment