Monday 13 November 2017

13. 11. 2017 - lack of interest

Prvních v kuse strávených 18 hodin v Pseudomově.
Nedokázala jsem říct "nechci" a podepsala smlouvu.
Budu se tedy muset donutit, mít ten žlutej plivanec aspoň trochu rád.

Vstát někdy z postele, když to není nutné a po měsíci uklidit a osprchovat se.
najíst se.

sbírám ze země poslední střepy vlastní hrdosti a snažím se z nich poskládat aspoň jeden větší střep. pošlapali jsme je oba, a minimálně ty už sis dávno některé z nich odnesl s sebou.
topím se ve vzpomínkách a poprvé přemýšlím nad tím, jestli to doopravdy není to jediné, co od sebe dostáváme.
hodinu courám nedělním městem a vážím svůj zájem s tvým nezájmem a když se zobáčky zastaví a vzájemně se téměř dotýkají, chápu, že jsem celým rokem prošla jako pevně držící záplata.

omlouvám se vlastnímu egu, že jsem znovu uvěřila tomu, že by mě snad mohl mít někdo doopravdy rád a připustila si plánovat budoucnost.

jsem na sebe pyšná za to, že jsem se dokázala vyšplhat až na úplný vrchol sebe samotné, stále na něm balancovat a nespadnout dolů, přestože jsem za to dostávala jen apatii, opilý vyznání a další výčet věcí, které nedělám dle tvých představ.


asi je naozaj konec, lebo nemám už s tebou tie sny,
lebo všetci hovoria ona, ty, už nevravia vy.

WB*

No comments:

Post a Comment