Sunday 10 December 2017

10. 12. 2017 - emptiness

přemýšlím nad tím, proč jsem na tebe byla tolik fixovaná,
když se mám vlastně docela ráda.

a taky, kde se berou všechny ty slzy ještě po dvou měsících. 

jsem na úrovni tak altruistické, že se snažím sama sebe přesvědčit o tom, že po tobě netoužím, protože je to pro tebe lepší a jednodušší. 
po dvou měsících mám poprvé znovu pocit, že někomu pomůžu, když něco zvládnu, a tak se znovu odkládám na druhou kolej. 

k Novýmu roku opouštím žlutej kydanec, ve kterým teď přebývám a poprvé mě čeká spolubydlení s někým jiným, než s tebou. 
odevzdávam včas seminární práci z duševka o rozsahu 22 000 znaků. 
poprvé po dvou měsících se doopravdy bavím v pražským baru a nemám tendence opilecky smskovat.
již třetím měsícem pracuju 100 hodin měsíčně.

můžu být lepší,
i když bych tě k tomu nesnesitelně potřebovala.



jestli je  vše o výpočtech,
štěstí by mělo vycházet na listopadu roku 2019

No comments:

Post a Comment